Inovace mikroskopického cvičení na základní škole : využití mobilního telefonu a běžných pokojových rostlin Read more about Inovace mikroskopického cvičení na základní škole : využití mobilního telefonu a běžných pokojových rostlin
Čorkin či Chorkin : jak Ti mám tedy říkat aneb jak je to s ukrajinskými jmény v českých školách Read more about Čorkin či Chorkin : jak Ti mám tedy říkat aneb jak je to s ukrajinskými jmény v českých školách
Očekávané výsledky učení : základ nových učebnic Read more about Očekávané výsledky učení : základ nových učebnic
Od nadšení k vyhoření : jak si udržet energii a neztratit radost Read more about Od nadšení k vyhoření : jak si udržet energii a neztratit radost
Regulace smartphonů jako globální trend ve školství. 1. část Read more about Regulace smartphonů jako globální trend ve školství. 1. část
Proč je důležité učit středoškoláky, jak se efektivně učit? : využití poznatků o čtenářském chování a preferovaných studijních strategiích žáků při rozvoji dovedností samostatného a aktivního učení Read more about Proč je důležité učit středoškoláky, jak se efektivně učit? : využití poznatků o čtenářském chování a preferovaných studijních strategiích žáků při rozvoji dovedností samostatného a aktivního učení
Diferenciace výuky : jak na to a příklad dobré praxe Read more about Diferenciace výuky : jak na to a příklad dobré praxe
Informace k plánovanému zrušení klasifikace v 1. a 2. ročníku ZŠ Read more about Informace k plánovanému zrušení klasifikace v 1. a 2. ročníku ZŠ
Anglický jazyk v MŠ : kdy začít a jak sestavit lekci Read more about Anglický jazyk v MŠ : kdy začít a jak sestavit lekci
Ředitelka ZŠ: "Sociální pedagog ve škole je klíčová podpora pro žáky, učitele i vedení" Read more about Ředitelka ZŠ: "Sociální pedagog ve škole je klíčová podpora pro žáky, učitele i vedení"